Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 12 iulie 2013

SEVENTH HEAVEN: ITSUKI

イツキ






 








    "Nu mai pleca de lângă mine niciodată. Rămâi alături de mine. Te doare? Închide-ţi ochii. Am să te ţin de mână. Te voi face cu siguranţă fericită. Vreau să rămânem aşa pe vecie. Arată-mi mai mult din ceea ce până acum am putut doar visa. Vreau să iubesc. Îţi este ruşine? Pentru că aceasta este bucuria de a ne uni. 
Îmi vei arăta tot ce este al tău?"

Awakened Bittersweet Memories
Childhood friend. Flirty. Hidden personality.

Age: 919 Height: 183 cm Weight: 61 kg Blood type: B Favorite food: Plain omelette
“…if you want it, I can do you right here and now…?”
("do you" cu sens dublu pentru că japonezii folosesc verbul "a îmbrăţişa" şi în astfel de context)

    ...următoarea mea postare tre'ia să fie ceva legat de vacanţa mea de vară care nu implică statul în casă, dar blogul meu nu funcţionează cum vreau eu. Haaha, does that even make sense? Anyway, din cauza ultra combustiei spontană a raţiunii mele, venită în urmarea audierii acestui drama CD, sunt acum aici ca să-mi arunc sentimentele practic indescriptibile.
    SEVENTH HEAVEN nu încetează să mă satisfacă. Ca şi la Hinata (vai iubirea mea de masochist), când am văzut scurtele date despre Itsuki pe site am zis că n-o să mă omor după el. GREEEEEŞIT. La final mai să plâng (asta e maximul de emoţie la mine, eu plâng greu) şi mai să-mi smulg părul din cap pentru că vai mă aşteptam să fie trist dar nu aşa crud. Daaar s-o luăm de la început.
    De data asta eroina este prietenă din copilărie cu shinigami-ul. Cum se poate asta? Eh se poate că mai multă cruzime. Cum ne-am obişnuit, ea se duce la conacul Hiiragi pentru a-şi pune capăt vieţii, deşi Itsuki i-a spus de n "să nu calce p'acolo că sunt monştrii". Se trezeşte cu un Itsuki îngrijorat care o ia în braţe şi o ceartă uşor, dar ea...nu-şi aminteşte nimic despre el. Genial, deşi am avut destul Amnesia în ultimul timp aşa că nu-mi pică bine.
    Despre el în sine informaţiile de pe site şi puse de mine mai sus (traduse de cineva de la Otome Jikan) spun totul într-un mod subtil. E prieten din copilărie deci are o legătură durabilă cu fata. E flirtuos dar nu aşa cum se crede, e direct despre asta şi replicile lui de genul sunt intense. "Flirtuos", dar nu se joacă, ci pur şi simplu îşi exteriorizează sentimentele. Asta e particularitatea lui, el deja o iubeşte, pe când ceilalţi încep prin a recunoaşte că o văd ca fiind doar drăguţă. Faza cu personalitate ascunsă...e ceva acolo, dar nu destul încât să fie numită "personalitate". Persoana care de obicei traducea astea momentan ia o pauză aşa că n-am de unde să mă mai informez (am avut puţine cuvinte neînţelese, dar o traducere mereu ajută). E drăguţ, e adorabil, dar nu ştiu cum să descriu asta cum trebuie. Nu-i drăguţ în modul acela dulce, ca...nu ştiu, un personaj tipic "kawaii", el e...irezistibil. Adică o gâdilă pe fată şi ea pe el şi râd amândoi şi râde atâââât de drăguţ - cam asta. Modul în care priveşte el viaţa e diferit, pentru că a avut-o pe fată, ceea ce din nou îl diferenţiază. Modul în care reacţionează este imposibil de descris...e un piiiiiic, un strop de strop de strop de tsundere? Tsk, no. He's like...overwhelmed by her presence or smth anyway he loves her so so soooo much it's rlly cute.
     Vai vai Itsuki e cel mai înalt din SEVENTH HEAVEN. Oooooh (゜◇゜) ştiam eu că picioarele alea sunt prea prea. Nu mă omor după părul lui portocaliu dar nuanţa aia de frumoasă şi deşi, iarăşi, nu-mi plac tipii fără păr peste ochi, e un personaj fără breton bine desenat. Ceasul ăla pus de ureche e interesat (nu e singurul personaj din serie care are un ceas tho), şi în general detaliile (mai vedeţi-le şi voi) sunt bine armonizate. Hainele, la fel, foarte frumos echilibrate, sunt exact ce-mi place mie - simple, făcute să pună în evidenţă frumuseţea corpului, cu detalii stilate.
    Povestea este vai Doamne finalul ăla. Dar înainte de asta, am ajuns la concluzia că SEVENTH HEAVEN nu mă plictiseşte niciodată, într-o oră de ascultat îmi mai zboară gândurile la prostii, dar nu să simt că vreau să-mi dau căştile jos. Pe parcurs povestea e drăguţă ca şi el. Drama VI este...*facepalm* un sfert de oră de sărutat intens şi sonor. E şi cea mai lungă parte din toate, şi ultima. But oh my goodness that was truly nosebleeding. *more facepalming cuz omg*...*feeeeeeeeels >/////////<*. Finalul e mult mai intens decât până acum, pentru că povestea în sine construieşte un sentiment contrar celui cu care se termină şi normal că astea două se lovesc şi durereeeee. Coloana sonoră aici sună din ce în ce mai superb. Viori, violoncel, harpă, sunet clasic şi frumos şi exact ce-mi place mie, uşor sinistru dar stilat cu o tentă de nostalgie.
    Cântecul, numit "Reunion" (arrrgh e crud), e o frumuseţe care m-a prins de la prima ascultare. Sună exact ca şi iubirea lui Itsuki, blând, pătrunzător, doritor, cald, aproape disperat. N-am văzut versurile dar mergând după regulă câteva din cuvinte vor avea dublu sens dat de kanji ce o să facă totul şiiiiiii mai crud. "Reunion" este întruchiparea clasicului cântec de dragoste but with a twist cuz SEVENTH HEAVEN is about death. Adică o chitară acustică şi o voce dulce. Plus, sărută pe timpul melodiei (cum naiba ascult eu asta când merg pe drum), ceea ce pur şi simplu m-a făcut să gândesc "Itsuki...(tipic ţie) >/////<".
    Personal...Itsuki e abia al treilea, cine ştie ce se întâmplă până la final, şi nici acum nu-l pot numi un favorit, dar tornada aia de sentimente care mi-a dat-o la final nu e uşor de uitat. M-am identificat parţial, asta pentru că tipa nu acţionează aşa cum aş acţiona eu în unele situaţii, dar spre final am cedat pentru că tipa nu-l nega şi nici eu nu-l refuzam. A fost...interesant...ăămm, să mă chinui să-mi dau seama dacă linge sau sărută urechea sau buzele sau gâtul şi ...arrr i'm a perv ok but this was intense yet so pure and just...*facepalm*.
    Seiyuu este Takahashi Naozumi, o voce pe care nu cred c-am auzit-o în viaţa mea. Cel puţin nu găsesc nimic cunoscut în lista lui de chestii în care a fost implicat, dar vocea îmi sună cumva (deşi e posibil să semene cu a altcuiva). Tipul e cântăreţ şi seiyuu, dar n-are prea multe roluri în general. La început vocea lui m-a zgâriat un piiiiic pentru că nu sună dulce, personajul e energetic, dar spre final totul devine miere. Cântă absolut minunat şi, sincer, aş vrea să-l mai aud şi în anime. A fost implicat în destul otome deci s-ar putea să mai dau de el.
    Următorul personaj mă intrigă foarte tare...hăăăălei e yandere şi doS. Sign me up. În orice caz, numele lui e Yuuri şi are moaca asta obsesivo-seducătoare care mă distruge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top